Lilieci Halloween

Ne-am entuziasmat foarte tare sa putem decora o locatie foarte faina de Halloween: The Hub Bucharest . Vom arata poze cu decoratiunile pe care le-am facut in curand. Deocamdata insa iata care au fost unele dintre cele mai de efect (si simplu de facut) detalii, liliecii:

_DSC2966 copy

The Hub Bucharest

 

Am avut nevoie de carton negru (si/sau gri), foarfeca, carioca argintie/alba/ceva care sa se vada pe negru si un model. Pe post de carioca am folosit un marker argintiu pentru cadouri de Craciun, pentru ca asta a mers cel mai bine din ce aveam. Pe post de model am printat un model gratis de pe internet pe care l-am ajustat sa fie de dimensiuni diferite si le-am printat asa. L-am printat pe hartie normala si l-am decupat. Apoi l-am pus peste cartoane, puse cate doua (trei erau prea groase, unul singur munceam prea mult 🙂 ) si am trasat conturul pe primul carton.

DSC_0056.resized

Am repetat figura de mai multe ori si a rezultat cam asa ceva:

DSC_0055.resized

Pe acestia i-am decupat apoi pe partea de interior a liniei si le-am desenat ochii cu acelasi marker, pe ambele parti ale cartonului.

Am reluat apoi aceeasi procedura pentru lilieci mai mici, precum si pentru unii gri. In final unii au ajuns lipiti pe pereti sau oglinzi, iar altii agatati. Pentru cei agatati, am adaugat si cate o bula cu mesaje ca in fotografia din imagine:

_DSC2966 copy

Happy Halloween! 🙂

Leave a Reply

